Klacht: Onbeschoft

op 12 oktober 2017 over Kinderplezier.nl in de categorie Internetshops - Boeken en tijdschriften

Ik werd opgebeld (eigenlijk nummer van mijn moeder) maar ik nam toevallig op, het was ook gericht aan mij en ging over mijn dochter haar ontwikkeling. De dame zei dat ze van kinderplezier was. Gebeld op 12 oktober 2017 rond 11u50.
Ik vroeg vanwaar ze de gegevens had, hier wou de dame aan de telefoon eerst geen antwoord op geven, na aandringen zei ze via de roze doos en het ziekenhuis.
Ik zei dat ik dan wel eens gingen nachecken want dat de nummers dus niet correct waren, ja dat doet u dan maar zei ze ik lees enkel hier wat in het systeem staat en ik kan er verder niets aan doen (zei ze heel kort) en legde abrupt in…..
Ik vond dit zeer onbeschoft en geen idee dus waarvoor ze belde….
Ik vind wel dat je mag checken waar je gegevens van komen als deze niet juist zijn….

Groeten

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kinderplezier.nl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Kinderplezier.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kinderplezier.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kinderplezier.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:38 geantwoord

Hallo Annick,

Wat vervelend om te horen dat je zo’n negatieve ervaring hebt gehad met een medewerker van het callcenter dat onze actie promoot. Het is uiteraard niet de bedoeling om het kennismakingspakket en eventuele vervolgzendingen op een incorrecte manier aan te bieden, het moet juist een leuk gesprek en een leuke aanbieding zijn. Wij werken met een extern callcenter voor de actie en zal direct contact met hen opnemen om te voorkomen dat dit nog voorkomt.

Wij huren de gegevens van jonge ouders in via verschillende kanalen, wanneer je het nummer wil doorgeven waarop gebeld werd (dat kan ik hier helaas zo niet zien) kan ik het voor je na laten kijken. De meeste gegevens huren we inderdaad in via de Roze Doos.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Heeft op 12 oktober 2017 om 16:52 geantwoord

Ze gaan het nog verder nakijken dus het is nog niet volledig opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Carebeertje