Klacht: onbeschoft

op 16 augustus 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

ik heb eerst 6 weken voor polvo gewerkt niks aan de hand. ik werk een week voor verholen. daarna moest ik naar saver. ik op de fiets naar saver. ik kom daar aan 10km fietsen ik stond niet op de planning. ik bel op krijg ik een grote mond van romy. ze zegt 1 druk op de knop en je staat op non actief. mijn schoonmoeder nog gebeld die zei als hij liegt staan zijn spullen buiten die krijgt als antwoord zet ze maar klaar. na veel gebel en dat ik bewijs had dat ik wel bij saver was. zou alles in orde komen we zijn nu drie weken verder nog steeds geen geld en sta nog op non actief

als ze gewoon mijn geld uit betalen plus vak dagen en vakantie geld

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:01 geantwoord

Geachte heer De Jong,

We hebben inmiddels de desbetreffende vestiging gesproken over de kwestie en begrepen dat er uitvoerig contact met u is geweest.
Op uw verzoek zal de vestiging uw reserveringen gaan uitbetalen. Zij zullen dit volgende week doen.

Hopende u zo volgende te hebben geïnformeerd.

Olympia Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door glenn.dejong@live.nl