Klacht: Onbereikbaarheid

op 19 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Wil vakantie omboeken. Gereserveerd 11-18 maart. Opgegeven nummer 0900-8842 niet bereikbaar ondanks dat hiernaar verwezen wordt. Idem voor het nummer in Leidschendam. Op mails wordt niet gereageerd. Komt over als onbehoorlijk management. Juist in een crisis zoals corona leert men een bedrijf kennen.

Elke tevredenheid over Landal is verdwenen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 19 maart 2020 om 11:16 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Alle vragen aangaande het annuleren, wijzigen of informatie over uw reservering, verlopen via ons Contact Center. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer:
- 0900-8842 vanuit Nederland, gebruikelijke belkosten.
- (0031)70-3003 506 vanuit het buitenland, gebruikelijke belkosten.

Het is niet mogelijk om uw wijziging, annulering of vragen omtrent uw reservering via deze website te regelen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen via bovengenoemd telefoonnummer. Wij zijn ons bewust van de drukte en het feit dat de wachttijd kan oplopen. Ook is het mogelijk dat de lijn onbedoeld wordt verbroken doordat onze lijnen overbelast zijn. Probeert u het in dit geval op een later moment alstublieft nogmaals.

Voor de laatste informatie en ontwikkelingen rondom het Coronavirus kunt u terecht op www.landal.nlcoronavirus. Wij doen ons uiterste best om deze pagina zo actueel en accuraat mogelijk te houden.

Landal GreenParks

2594 AX Den Haag

e-mail : [email protected]
www.landal.nl

Heeft op 19 maart 2020 om 11:31 geantwoord

Het is hetzelfde waarmee ze vanaf afgelopen weekend mee komen. Opgegeven nummer 0900-8842 Is nog steeds onbereikbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door Armarab