Klacht: Onbereikbaarheid

op 10 juni 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag geprobeerd een pakketje te verzenden. Echter: wel betaald, maar geen adressticker/etiket.
Vervolgens geprobeerd om een nummer te achterhalen, zodat het geld snel teruggestort zou kunnen worden. Echter er is geen algemene klantenservice!!
Het heeft haast en via een contact formulier, twee keer mijn vraag gesteld. Nl. wat is er aan de hand? Kan het geld geretourneerd worden, want ik heb voor niets betaald.
Helaas geen reactie, nu is het weekend en mijn pakketje moet z.s.m. op de post..

Een snelle reactie van de klantenservice. Mijn geld retour (dat is het meest van belang) en antwoord op de vraag of ik de procedure opnieuw moet gaan doen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Mw. M. van Rijen

9 maanden geleden - Nog berichtje van de 'klant': Inmiddels is het 5 dagen later, nog steeds geen enkele reactie van Kiala!! Voor de derde keer een contactformulier ingevuld, bij gebrek aan een algemeen telefoonnummer. De klacht zoals ik die hierboven beschrijf, is door Kiala niet geaccepteerd. Erg vervelend.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. M. van Rijen