Klacht: Onbereikbaar, storingen, van het kastje naar de muur gestuurd worden…

op 17 september 2018 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie Overheid

Mijn dochter heeft haar OV opgehaald bij een automaat, maar kan er nog steeds niet via DUO mee reizen. De kaart is in orde, ze laat deze kaart zelf op met haar zakgeld. Het is nu 17 september: vanaf 1 augustus zou reizen al moeten kunnen via DUO. Het systeem bij DUO stond half augustus op 1 september, later op 1 oktober, nu is er geen datum meer. Als ik telefonisch contact zoek met DUO sta ik 21 minuten met een 0900 nummer in de wacht. Contact opnemen met DUO is hopeloos. Meerdere malen, sinds 1 augustus, lag het systeem plat. Deze organisatie is niet in staat de gevraagde werkzaamheden uit te voeren.

Ik ben tevreden als de OV van mijn dochter eindelijk werkt via DUO. Ze heeft er allang recht op. Ook pleit ik ervoor dat DUO de zaken op orde krijgt. Een chat functie op de website, beter bereikbaar zijn per telefoon. Ruimere tijden voor contact. Nu is dit tussen 9.00-17.00 doordeweeks. Neem een voorbeeld aan anderen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cannen36