Klacht: Onbereikbaar contactcenter

op 25 mei 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Ik probeer een aanpassing te maken voor een reservering voor mijn. Familie bij Landal. Echter het contactcenter is de afgelopen 2 weken onbereikbaar. Ik bel iedere dag minimaal een half uur en sta dan domweg in de wacht. Je hoort alleen maar dat alle medewerkers in gesprek zijn en niet hoeveel er nog voor je zijn. Ik bel meestal gelijk bijnier opening o 8 uur in de ochtend

Dit is de enige manier om met Landal in contactverbod komen want de chat werkt niet en er is geen mogelijkheid tot e-mailen. Ongelofelijk knullig voor zo.’n ‘gerenomeerd’ bedrijf.

Zorg dat ze bereikbaar zijn want dit treft iedere klant. Maak andere manieren om in contact te komen met Landal toegankelijk. Bijvoorbeeld via de chat of mail.

Wat mij persoonlijk betref. Bel me terug want ik heb nu 6 uur (!) aan wachttijd het wel gehad met nutteloos wachten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Landal GreenParks

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Landal GreenParks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marleen Sauerbreij