Klacht: Onbereikbaar

op 29 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin January had ik een vlucht geboekt van AMS naar SKT met Emirates Airlines. Ik zou vliegen op 8 Juli 2020 en vervolgens terug op 19 Augustes 2020, nou kreeg ik een mail dat mijn heen reis reis is genanuleerd. en terugreis nog bevestigd staat.( beetje raar dus ). Dus nam ik contact met ze op via de mail, en telefoon. máár, ze zijn helemaal onbereikbaar. als je ze mailt krijg je altijd een automatish bericht terug. en geen medewerker. dus besloot ik een refund te aanvragen maar sins heden niks terug gekregen. dus mailde ik als volgt :

Dear, travelagent

after a few times that my flight has changed because of the corona virus.

I disagree with the decision of my flights. I kindly request a refund of my entire flight.

Because, considering the situation, it is not reasonable to travel.

Booking reference : LQBG9F

kind regards,

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn aankoopbedrag terugkrijg. Of nieuwe tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oplossing graag