Klacht: onbereikbaar

op 03 augustus 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou na vakantie vanaf 1 april dit jaar weer mee kunnen doen als lid
Dit is niet gelukt
Ik kreeg geen mails meer te zien en toen ik hierover contact kreeg was dit door mijn fout maar Parship zelf had zijn mailadres gewijzigd.
toen dit eenmaal door tussenkomst van een ICTer aan het licht kwam
kon ik niet meer inloggen of een ander wachtwoord aanmaken.
tot nu toe wel betaald lid maar 4 maanden geen gebruik kunnen maken van Parship. Telefonisch onbereikbaar. Herhaaldelijk geprobeerd

Gewenste Oplossing:

kosten van de 4 maanden terug of met 4 maanden verlengen met goed gebruik kunnen maken van Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 04 augustus 2017 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte fe7Beekman,

Graag stuur ik vanwege de privacy regelgeving een antwoord via de Parship-klantenservice. Wij hebben uw e-mailadres niet gewijzigd. Wij hebben gevraagd onze e-mailadressen aan uw adressenboek toe te voegen. Uw provider pakt onze correspondentie waarschijnlijk in uw spammapje waardoor u onze berichten niet heeft gelezen.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door fe7beekman@zeelandnet.nl