Klacht: Onbereikbaar

op 09 juli 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Ik wil een klacht indienen over de vreselijke geluidsoverlast die er momenteel is. Ik geef me daarvoor op bij BAS. Maar daar lijken ze er alles aan te doen om het onmogelijk te maken daadwerkelijk een klacht in te dienen. Ik kom er bij BAS nog steeds niet in, hoewel ik alles heb ingevuld wat ze vroegen. Intussen kan ik hier vanwege de vreselijke vrijwel constante herrie niet meer goed nadenken. In de tuin zitten kan niet meer. Een telefoongesprek voeren kan niet meer. Ik zou willen vluchten, maar ik heb maar één huis. Waar kan ik ECHT terecht met mijn klacht?

In de eerste plaats natuurlijk als die enorme herrie in de lucht eens ophoudt. Maar ook als BAS op een normale manier bereikbaar wordt.

Ik moet verderop invullen of ik mijn klacht al bij Schiphol heb gemeld. Daar ben ik nu toch mee bezig? Ik kan daar alleen ja of nee beantwoorden. Maar geen van beiden zijn volgens mij juist. Wat bedoelt u met deze vraag?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.van der Zwaag