Klacht: Onbereikbaar

op 22 juni 2017 over Wrapfolie.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Wij hebben een bestelling geplaatst welke wij graag willen wijzigen. Verschillende malen gebeld en e-mails gestuurd maar zonder resultaat. Terwijl er op de site staat dat je binnen enkele uren een antwoord krijgt. Het lijkt wel of dit bedrijf niet bestaat maar wel geld ontvangen !

Graag de bestelling wijzigen of geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wrapfolie.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wrapfolie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Rene Spit

1 maand geleden - Na veel speurwerk hebben we het telefoonnummer van de eigenaar van http://www.wrapfolie.nl gevonden. De eigenaar van http://www.wrapfolie.nl is ook de eigenaar van http://www.autowrapper.nl op die pagina staat dat hij telefoonnummer 06 292 85 280 heeft. Tip aan iedereen die met Pay Pal betaald heeft. Vecht de betaling aan via de website van Pay Pal. Zo wordt de betaling van Pay Pal naar http://www.wrapfolie.nl bevroren. Meld bij Pay Pal dat je niets geleverd hebt gekregen. Dan moet de leverancier het tegendeel bewijzen. ALs hij dat binnen 1 maand niet kan, wordt automatisch je geld teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Spit