Klacht: Onbeperkt bellen opeens uitgezet

op 02 januari 2017 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Opeens 2 keer ontzettend hoge factuur, hebben ze opeens onbeperkt bellen opgezegd. Ik heb mijn abbo verlengt en toen 6 maanden korting. Nu had diegene die ik gesproken had erbij moeten vertellen dat het onbeperkt bellen ook na 6 maanden stopt, dit is niet gebeurd en heb nu opeens 2 maanden een hele hoge rekening. Net gebeld met de helpdesk en ik moet een klacht indienen.

Kosten van het bellen wil ik terug hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht h4d3z

1 jaar geleden - Precies wat ik al dacht, wachten tot ze eindelijk een keer zin hebben om de klacht te behandelen en dan straks zeggen dat ze er niks aan kunnen doen zeker

Reactie van de melder van de klacht h4d3z

1 jaar geleden - Wel makkelijk dat ze zelf kunnen aangeven dat het opgelost is. Het is dus NIET opgelost

Heeft op 02 januari 2017 om 12:48 geantwoord

Dit is dus NIET opgelost. Nu maar hopen dat de klachten afdeling ooit eens een bericht terug stuurd

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 27 februari 2017 om 16:12 geantwoord

Uw klacht is inmiddels afgehandeld door onze eigen interne afdeling klachtafhandeling. Wij gaan ervan uit dat hiermee deze zaak verder is afgehandeld en zullen deze melding nogmaals afsluiten. Dat hebben we eerder gedaan omdat de afhandeling niet via dit kanaal zou verlopen in verband met privé gegevens.

met vriendelijke groet,
[Guido] Webcare OnsBrabantNet