Klacht: Onbeperkt bellen ineens omgezet naar duur bellen per minuut!

op 10 juni 2017 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Ik ben al jaren klant bij OBN, tot ik recent erachter kwam dat ik hele hoge facturen ontving voor de telefonie. Wat blijkt nu? Het onbeperkt bellen voor een vast bedrag wordt niet meer aangeboden. OBN geeft aan daarover een brief te hebben verzonden. Ik ben met die brief niet bekend. Uit navraag bij OBN bleek dat er met de verzending van de brieven ook wel eens wat mis gaat. Het gevolg is dat ik vanaf 1 januari 2017 enorm hoge gesprekskosten moet betalen. Ik heb de klacht bij OBN gemeld. OBN erkent dat niet vast staat dat ik van de wijziging in het aanbod in kennis ben gesteld. Een afdoende oplossing biedt OBN niet. En dat terwijl ik al bijna 10 jaar klant ben. Een enorm gemiste kans voor OBN om dit netjes op te lossen en een klant te behouden, i.p.v. allerlei stuntacties met kortingen te moeten voeren om nieuwe klanten te krijgen. Daarbij komt nog dat de afhandeling van de klacht belachelijk lang duurt. Voor zo’n eenvoudige kwestie heb je geen vijf weken de tijd nodig. De medewerkers die je af en toe aan de telefoon krijg weten eigenlijk ook van toeten noch blazen. Jammer dat dit zo gaat met vaste klanten!

Ik heb OBN meermaals een - meen ik - redelijk aanbod gedaan om de zaak op te lossen. Helaas kwam hieruit geen resultaat. Daarom maar een klacht hier geplaatst.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Heeft op 14 juni 2017 om 17:31 geantwoord

Kastje-muur noemen we dit in Nederland! Goed dat anderen dit kunnen lezen, dan weten ze waar ze wel en geen zaken mee moeten doen.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 03 juli 2017 om 12:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door OBNklacht