Klacht: Onbeleefde verkoopster

op 29 mei 2020 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Geachte
Toen ik vanmorgen vrijdag 29 mei in de winkel in Edegem kwam kreeg ik geen goedemorgen maar een geroep van mevrouw u moet een winkelmandje nemen. Ik ben daar zeker bereid voor om mij aan de regels te houden . Maar ik was met mijn kleinzoon in de buggy. Ik kon die mand toch niet op zijn voetjes zetten hij is juist 1 jaar. Ik zei het haar op een vriendelijke manier maar ze bleef zeggen dat het moest. Ik werk zelf in de zorg en ken als geen ander de gevaren van corona maar dit voorval was onmenselijk. Alle klanten in de winkel keken mij aan en vonden ook dat ik het niet kon met de buggy. Als ik in mijn beroep zo roep tegen mijn patienten dan lag mijn c4 klaar. Ook bij het afrekenen geen alstublieft of dank u. Zelfs geen goededag als ik buiten ging. Sorry maar ik ben anders op gevoed.

Mvg Sandra Cools.

Ik ben niet moeilijk maar alleen al vriendelijkheid kost geen geld. En beleefdheid ,de tijden zijn voor iedereen moeilijk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cools Sandra