Klacht: Onbekwaamde kraamverzorgster

op 10 mei 2017 over Ria s Kraamburo in de categorie Zorginstellingen

Na de geboorte van ons eerste kindje mochten wij, na een nachtje in het ziekenhuis te hebben doorgebracht, naar huis.
Helaas had het kraambureau, waarmee wij een intake hadden gehad, niet direct hulp voor ons. Met onze toestemming kregen wij een ander bureau voor de eerste drie dagen.
De mevrouw (ik zal geen naam noemen) wilde niets doen in huis; het was te warm om te stofzuigen en ze zat wel prima op onze bank.
Wij wisten totaal niet wat we moesten verwachten of wat haar taken waren. Zij deed geen controles bij mij, maakte niets schoon en stelde niks voor qua uitleg voor de baby of een dutje voor mama. Zij heeft zelfs niet 1 keer de baby vastgehouden of aangeraakt! Alsof ze zelf niet wist wat ze moest doen.
Ik gaf borstvoeding (wat vanaf dag 1 goed ging) maar ze heeft niets uitgelegd of tips gegeven. Ons kindje huilde veel de eerste dagen en het enige wat zij kon zeggen was: aanleggen.
Het was verschrikkelijk. Naast het feit dat alles nieuw en eng is, maakt het je ook nog eens ontzettend onzeker!

De derde dag is zij niet eens gekomen; ze beweerde dat ze ons huis niet kon bereiken door de tour de France.

Achteraf bleek zij in ons kraamdossier (die thuis op de tafel lag, in te vullen door de verzorgsters) controles te hebben ingevuld die zij nooit bij mij gedaan heeft. Polsslag, temperatuur ect. Schandalig!

Ik gun niemand deze nare ervaring met Ria’s kraamburo! Kies asjeblieft iemand die door je zorgeverzekeraar wordt aanbevolen.

nvt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ria s Kraamburo over deze klacht.

Bericht van Ria s Kraamburo

3 maanden geleden - Deze klacht is 2 jaar oud ik kan hier niks mee,voortaan maar iets sneller reageren en de klacht is onterecht R Schep

Alle klachten die gemeld zijn door angeliquesteenland