Klacht: onbekende partnerkaart

op 01 februari 2014 over Post algemeen in de categorie Post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2007 hebben we een abonnement afgesloten bij Vodafone en daar zat een tweede toestel bij (met een partnerkaart gekoppeld aan de hoofdaansluiting voor 17.50 euro per maand)Na twee jaar hebben we het abonnement beëindigd en een ander abonnement genomen, ook bij Vodafone. Tot op de dag van vandaag blijken wij te betalen voor die partnerkaart, terwijl we een ander hoofd abonnement hebben (meerdere keren gewijzigd abonnement zelfs).

Gewenste Oplossing:

Wanneer we vanaf he moment dat de hoofdaansluiting van de partnerkaart omgezet is ons geld terug krijgen. Dat is vanaf maart 2009 t/m februari 2014!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht lettydreesman

3 jaren geleden - Ook ik heb nog niks gehoord. Moet ik actie ondernemen?

Alle klachten die gemeld zijn door lettydreesman