Klacht: onbekende aanmaning

op 17 september 2016 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Vandaag via lavg gerechtsdeurwaarders een aanmaning ontvangen uit naam van forum commerce. Er wordt aangegeven dat er ondanks eerdere verzoeken niet betaald is. Het gaat om een rekening van 39,95 euro. Waar het om gaat is niet bekend. Ik ken forum commerce niet. Nooit eerder brieven ontvangen ook. Medewerkster van gerechtsdeurwaarder kon ook geen gegevens overleggen.
De rekening moet binnen 2 weken worden betaald. Indien dit niet gebeurd zal er een bedrag van 40 euro aan incasso kosten bijkomen.

Ik wil graag weten waar ik die 39,95 voor moet betalen. Indien mij dit kan worden verteld en de rekening terecht blijkt te zijn zal ik die 39,95 betalen. Enige incasso kosten voor een rekening die ik nooit eerder heb ontvangen sowieso niet.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Focum Commerce B.V.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Focum Commerce B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ggyiknn