Klacht: onbekend pakketje ontvangen

op 02 september 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Vandaag is een onbekend pakketje binnengekomen op naam van mijn minderjarige dochter. Hierin zit een doosje met peeloff mask en bijgevoegd een rekening van € 34,85.
Ook staat er in de factuur dat de volgende levering al klaar staat voor verzending…wat moet ik hier mee, staat nergens een telefoonnummer vermeld en het adres zit in Denemarken,.wat moet ik doen?

Als de levering nietig verklaart word, ik wil dit pakketje helemaal niet en ga het ook niet betalen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 september 2015 om 07:19 geantwoord

Beste Dhr./Mw. Dinkelaar,

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
Als uw dochter nooit op onze site of Facebook pagina is geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.

Verder heeft u van onze klantendienst instructies ontvangen voor het terugsturen van de producten en is het abonnement stop gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door joelledinkelaar