Klacht: Onbehulpzaam telefoonpersoneel

op 11 maart 2020 over Qpark in de categorie Parkeren

Beste, ik heb een abonnement van qpark in de Mahler garage in Amsterdam. Met het inrijden vanmorgen ben ik per ongeluk tegen het knopje aangekomen waardoor ik een kaartje moest trekken. Inrijden met mijn pas werkte daarom niet meer. Na telefonisch contact met een mevrouw bij de klantenservice kon er volgens haar niet in het systeem worden aangepast dat ik met mijn pas was binnen gereden. Zodat ik rond het spitsuur probleemloos kon uitrijden. Voorheen kon dit wel worden aangepast, volgens haar waren de regels aangescherpt. Ze heeft niet eens naar mijn abonnementnummer gevraagd of enigszins moeite gedaan. Wij betalen heel veel geld voor onze abonnementen en een klein beetje hulp zou prettig zijn. Ik hoor heel graag hoe dit alsnog kan worden opgelost. Hartelijke groet, Jet

Wanneer iemand per omgaande kan regelen dat er in het systeem wordt aangepast dat ik wel ben binnengereden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jhppl