Klacht: onbehoorlijke praktijken

op 17 december 2012 over leadprovider bv in de categorie Incassobureaus

Ik wil mijn inschrijving bij G huurwoningen stopzetten en ook de automatische incasso hiervan door leadprovider ,die door misleiding wordt afgeschreven maandelijks. Het leek een eenmalig inschrijfbedrag te zijn, maar blijkt maandelijks te worden afgeschreven.
Er is geen fatsoenlijk adres of iets te vinden waardoor ik dit kan stopzetten.
Ik zou niet weten hoe ik dit moet doen.

uitschrijving en stopzetten en terugstorten van 19,95 over de afgelopen 9 maanden.
Zo te zien via internet worden meer mensen misleid. Schandalig.
Dit bedrijf moet aangepakt worden.

Bericht van leadprovider bv

6 jaren geleden - Geachte heer mevrouw, U kunt zich op onze website 24 uur per dag 7 dagen per week uitschrijven, door een aantal simpele handelingen te verrichten. Teven kunt u ons verzoeken dit te doen, indien u dit verzoek bij ons neerlegt wordt er binnen 24 uur een e-mail retour gestuurd naar u met daarin de bevestiging van de uitschrijving. Indien u uitgeschreven wilt worden verzoeken wij u dit via de website te doen en anders kunt u een e-mail sturen naar info@huurwoningen.nl Met vriendelijke groet, Klantenservice huurwoningen.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door leadprovider bv in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat leadprovider bv een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

leadprovider bv

Heeft op 20 december 2012 om 11:47 geantwoord

Klant kan per direct worden uitgeschreven, dit kan zelf gedaan worden op www.huurwoningen.nl, of wij kunnen dit voor de klant doen, graag een e-mail sturen naar info@huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door margotbal