Klacht: Onbehoorlijke afhandeling

op 25 juni 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Wij zijn 4 jaar klant geweest en de laatste 2 jr. een drama. Een bericht dat ze geen geld automatisch konden afschrijven terwijl er genoeg geld op de rekening stond. Na contact met ING had Telfort niet eens een poging gedaan om af te schrijven.
Heb kontrakt opgezegd 4 mnd voor einde contrakt. Nu de afrekening gekregen. Omdat kontrakt datum en afrekendatum 2 wkn verschillen
en wij op de app het normale tegoed van belminuten kregen, hebben we te veel verbruikt nl.
Eigenlijk hadden we maar 250 belmin. voor deze 2 wkn.
Telfort rekende voor de te veel.verbruikte belminuten, buiten het tegoed, dus 56 euro bij te betalen.
Heb de klantenservice gebeld en de medewerkster was het met mij eens en ging in conclaaf met hoofdkantoor. Krijg dus niet mijn geld terug.
Schandalig zei de medewerkster.

Ik ben tevreden als ze mij niet het bedrag buiten de 2 wkn berekenen als buiten het tegoed.
Telfort zorgt volgens mij ervoor dat er verschil is tussen contraktdatum en afrekendatum om dit soort bedragen te innen.
Ik heb dus nu 1 groot advies: nooit, nooit Telfort.
Klantenservice 50ct en tevens je belminuten.terwijl je lang in de wacht staat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk de Jong