Klacht: onbehoorlijk geschoffeerd door medewerster Tanja

op 11 juli 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik hang net op met ene Tanja. deze heeft mij als klant ontzettend geschoffeerd. Ik heb 3 mobiele abonnementen bij jullie lopen en ik zit me af te vragen of ik bij jullie weg moet gaan na dit gesprek.Ik ben 57 jaar en niet zo thuis met alle internet gebeuren.Per 5 mei is een abonnement eindigend op 618 verlopen. Ik heb het vanmorgen omgezet naar SIM only en ben vergeten te vragen of ik het geld sinds 5 mei jl van het oude abonnement gecrediteerd krijg omdat ik door zeer ernstige familie omstandigheden niet in staat was om per 5 mei te reageren. Het antwoord was dat ik een App had moeten downloaden, dan had ik al 6 mnden tevoren gezien en geweten dat het oude abonnement zou verlopen. Het is dus mijn eigen stomme schuld dat ik 2 mnden teveel heb betaald. De KPN is niet van plan om noch mij noch iemand anders geld terug te geven. Toen ik vroeg of Ziekenhuis afspraken op schrift nog wat uitmaakten heeft zij mij nog net niet uit gelachen. toen ik aan Tanja vroeg of ze op een behoorlijke toon tegen mij kon spreken vond ze dat ik ook op dezelfde toon tegen haar sprak ! ik heb haar het mail adres van uw klachten afdeling gevraagd en ze zei dat ik dat maar lekker zelf op het internet moest gaan uitzoeken. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken en voel me door die jongedame behoorlijk geschoffeerd.

Ik zou heel graag de 2 mnden die ik teveel heb betaald gecrediteerd zien, daar ik een hele goede reden heb dat ik het abonnement ben vergeten. Ik maakt gebruik van diverse producten van uw bedrijf en zie mezelf als goede klant. Ik wil de ZH afspraken naar u toezenden. Indien deze klacht goed wordt afgehandeld en ik klant bij u blijf zal ik het abonnement dat in augustus as moet worden omgezet nu alvast in orde maken. ik hoor graag van u,
mvg
I.Monsanto

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monskraa