Klacht: Onbehoorlijk behandeld

op 16 december 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag bij de blokker bij de klantenservice gevraagd om een mixer. Deze staan achter in het magazijn. De medewerker vertelde dat hij dan eerst de klant achter me zou helpen want dan hoefde die niet te wachten. Vrij klantonvriendelijk maar vooruit.

Vervolgens geef ik aan dat ik nog even door de winkel wil lopen en of het mogelijk is om deze mixer bij de kassa voor in de winkel af te rekenen. Dit is geen probleem.
Aangezien het druk ik besluit ik, nadat ik door de winkel ben gelopen, alsnog in de rij te gaan staan bij de klantenservice. Wanneer ik aan de beurt ben zegt de medewerker dat hij de kassa af gaat sluiten en dat ik aangegeven had dat ik voor in de winkel af zou rekenen. Ook de klant achter mij wordt naar de kassa voor in de winkel gestuurd.
De klant geeft aan dat hij heeft opgevangen dat ze, nadat ik weggelopen was, wel tegen elkaar zeiden dat klant eigenlijk koning is.

Eenmaal thuis besluit ik alsnog telefonisch contact op te nemen om mijn ongenoegen te uitten. Mevrouw zegt eerst niet te weten waar het over gaat maar nadat ik de situatie uitgelegd hebt dat het vast misgegaan is in de communicatie. Ik vertel haar dat ik op z’n minst een excuses wel op z’n plaat zou vinden maar verder dan bovenstaande opmerking komt ze niet.
Wanneer ik vertel dat ik het gevoel heb dat ze zich ervan af probeert te maken geeft ze aan dat ze op gaat hangen als ik zo ga doen.

Wanneer een welgemeend excuses in de winkel wordt gemaakt en de bedrijfsleiding op de hoogte is van hoe er in deze winkel met klanten wordt omgegaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door masselt