Klacht: onbehoorlijk behandeld

op 11 mei 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

wordt gebeld op mobiel nummer, terwijl deze alleen bekend is bij bekende.
Hoe komen deze bedrijven aan telefoonnr . terwijl jij daarvoor geen toestemming heb gegeven.
omdat ik onder bewind sta uit gesproken door de rechter. en dit bedrijf niet mee wilde werken. het door mailen van de openstaande vordering. antwoord was nee. het zelf contact op willen nemen met de de bewindvoorder. antwoord was nee.

zeggen dat ze brieven hebbben gestuurd terwijl ik alles wat binnekomt doorscan naar mijn bewindvoorder.

tip misschien die lieve mevrouw die je belt een cursus geven omgan met mensen.

en tekens achet het woordje dat staat in de wet. ligt eraan hoe je zelf hanteerd

kan me niks bedenken over dit bedrijf.
ja uit eindelijkhaar naam wilde geven met wie ik geproken had

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 21 juni 2016 om 15:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Op basis van bovenstaande informatie kunnen wij u niet verder helpen. Indien u inhoudelijke verzoeken of vragen hebt verzoeken wij contact op te nemen met ons contactcenter, bereikbaar via 088 11 68 222 of teambelastingen@ccc.nl . Bezwaren dient u schriftelijk kenbaar te maken via bovenstaand mailadres of via Postbus 103, 6650 AC Druten.

Alle klachten die gemeld zijn door joostlucas