Klacht: Onbehoorlijk

op 13 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Einde looptijd abonnement wordt zonder meer op een duurder abonnement overgezet !!! Zonder overleg !
Diverse mails verstuurd, geen response maar wel het duurdere abonnement een maand betalen, waar niet over overlegd is !!

In de zomer is via de vakantieservice de krant op een ander adres gezet en slechts 1 keer daar bezorgd !
Ook per mail gemeld, geen reacties, heb onmiddellijk de krant opgezegd, wat een service !

Als,er een fatsoenlijk voorstel komt ! Nu betaal ik het niet , ik vind het onbehoorlijk om dit zo te doen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:48 geantwoord

Geachte mevrouw de Rooij,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en gezien dat er inderdaad problemen waren in de zomervakantie. Deze periode is ook verrekend met uw abonnement door een gratis extra periode aan te bieden.
Verder staat er in uw bevestiging dat het abonnement na de actie periode doorloopt in het reguliere tarief wat hier ook gebeurd is.
Uw abonnement zal per 16 november 2016 beëindigd worden. Wij willen u in ieder geval bedanken voor het meelezen bij De Telegraaf en hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Josederooij