Klacht: onbehandelde klacht na elf maanden

op 11 september 2018 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

geachte lezer
mijn batterij van mijn mobiel heeft een zeer korte gebruikt functie zonder opladen
dit gelijk gemeld bij kpn bij vast stellen probleem in de eerste twee weken aanvang contract niet op gereageerd dan nog maar eens in de garantie periode melden komen met oplossing telefoon laten maken via de verzekering die ook op deze telefoon zit ging ik niet mee acoort
tenslotte werkte deze telefoon al gelijk in het begin af aan niet
dit ook gelijk gemeld bij KPN
nu 11 maanden verder vele mailtjes telefoontjes en aangetekende brieven verder nog geen oplossing of reactie schandalig dat bedrijven je zo mogen bedonderen en respectloos mogen behandelen elf maanden al nodig hebben voor een on deugdelijke batterij in een mobiel telefoon

wil dat mijn contract ongeldig verklaart wordt door KPN zelf elf maanden niet kunnen gebruiken al omdat ik niks aan mijn mobiel heb als deze niet aan de oplader onder stroom licht
is meer een vaste aansluiting telefoon dan een mobiel telefoon
daarom wil ik ook deze elf maanden mijn contract geld terug deze zijn wel netjes betaald ondanks ik mijn mobiel alleen kon gebruiken als deze aan de stroom zit
ik wil een excuus brief ontvangen waarin ze uitleggen waarom ik elf maanden moet wachten al
met een klacht die elf maanden geleden voor het eerst gemeld is
en waarvan het probleem zeer duidelijk is maar dit wordt door KPN doorgeschoven naar de geen die deze telefoons maakt
maar hier heb ik niks mee te maken KPN zijn probleem met de leverancier
KPN levert deze telefoon aan mij met eigen naam erop voor mij het aanspreek punt dus en niemand anders
verwacht ook niet dat het ooit nog eens opgelost gaat worden ondanks hier duidelijk is nalatigheid te constateren en ontlopen van hun verplichtingen die samen hangen aan het afsluiten van een contract

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hjm sak