Klacht: onbedoelde bestelling

op 20 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb via een post op instagram een bestelling gedaan via bij Luxstle. Dit ging al door 1 klik op de knop. Gelijk toen ik een mail kreeg dat ik bij hun een bestelling had geplaatst wou ik hem annuleren. Dit was niet mogelijk. Ik zou hem moeten retourneren.

Ik heb het pakketje binnen gekregen en de inhoud van het pakketje was helemaal kapot. Ik heb contact gezocht via de website van Luxstyle over hoe ik de producten moet retourneren en de huidige staat gemeld van de producten. Ik heb tot de dag vandaag nog geen antwoord gekregen van Luxstyle. Dit vind ik erg vervelend.

Wanneer ik de producten terug kan sturen en geen rekening voor de kapotte bedragen krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 02:50 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

We vinden het verder jammer om te horen dat het order proces niet geheel duidelijk voor u is geweest en dit een ongemakkelijk gevoel heeft gecreëerd.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Onze klantenservice heeft inmiddels de factuur gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door tessfless