Klacht: onbeantwoorde brief die ik aangetekend had verstuurd en terug heb gekregen vanuit Nederland (was verstuurd naar postbus 2601 in Berchem)

op 09 augustus 2016 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Reeds verschillende malen een brief geschreven en zelfs aangetekend verstuurd naar Reader’s digest (zoals vermeld op hun brieven ,enkel naar Berchem te sturen naar postbus 2601!!!)
1ste helft van mijn abonnement betaald 29/01/2016 en dan in mei een vraag voor betaling van 43,90. Ik heb toen een brief gestuurd om te vragen dat ze dit konden nazien omdat ik slechts de 2de helft (21,95 eur) moest betalen. GEEN ANTWOORD gekregen. vervolgens een brief van 9 juli (ontvangen 22/7/2016 omdat die nagestuurd is van ons oude adres naar ons nieuwe, dat ik trouwens in de eerste brief al vermeld had) met de vraag om 48,90 verhoogd met 7,50 eur.
administratiekosten, dus in totaal 56,40 eur. te betalen!!!
dit alles terwijl ik slechts 21,95 eur. moet betalen!!! (die heb ik trouwens in aug. dan maar betaald en reeds enkele maanden zelfs geen boekje ontvangen. Als we dit niet binnen de 5 dagen zouden betalen zouden jullie een incassoprocedure opstarten.
mijn laatste aangetekende brief van 3/8/2016 die ik naar Berchem ter attentie van Maria Mendes, verantwoordelijke abonnementen, heb opgestuurd heb ik op 8/8/2016 ONGEOPEND terug gekregen vanuit NEDERLAND!!!!!! Hoe kunnen we jullie nu nog bereiken, niet telefonisch, niet per mail, niet per aangetekende brief?????
aub, stuur mij een dringend een antwoord. Mijn klantennummer (reeds meer dan 15 jaar) 75039580

AUB dringend een antwoord op al mijn aangetekende brieven

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Readers Digest Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Readers Digest Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door georgette lavens