Klacht: Onacceptabele bezorging

op 17 december 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 14-12-2012, op mijn adres de doorweekte en zwaar beschadigde post van maar liefst 4 adressen in mijn straat ontvangen.
Alle met het stempeltje Sandd.
ONACCEPTABEL natuurlijk!!!

Gewenste Oplossing:

Sandd komt excuses aanbieden en de post van de buren ophalen en ook bij de buren excuses aanbieden.
Tevens moet Sandd aangeven wat met de klacht gedaan is en hoe herhaling zal worden voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 20 december 2012 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Hoogeland,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zullen de verantwoordelijke bezorger verzoeken de post beter bij u te bezorgen en ik ga er dan ook vanuit dat het in vervolg niet weer gebeurd. Vanwege het proces bij Sandd kan er nog wel 1 bezorgdag overheen gaan voordat uw klacht definitief is opgelost.

mocht dit niet het geval zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl.

Bedankt voor het melden van de klacht en nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Anne van de Guchte
Sales Support

Alle klachten die gemeld zijn door Questorandus