Klacht: on terecht boodschappen kar controle.

op 03 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Dames en Heren,

Ik heb een klacht wat ik vindt dat het on terecht is dat ik of mijn man en ik een goeie klant en al jaren bij de Jumbo onze boodschappen met tevredenheid doen,en dit vandaag over komt mij dat mijn boodschappen karretje gecontroleerd werd, ik heb altijd bij me van wege dat ik het niet buiten in de winkel kan laten staan heb geen handtas bij mij,dus mijn portemonnee zit in het vakje,je kan tegenwoordig niks meer laten staan,dat vindt ik erg genoeg,en ik begrijp dat het personeel mag controleren.Maar deze Mevrouw was bezig met een leerling,ze moet er op letten, dat begrijp ik allemaal.Maar ik voel mij verbolgen omdat deze Mevr vaak bij de kassa zit en mij of mijn man als klant kent en ook best aardig en vriendelijk is,schaamde ik mij dat ik op dat moment zo behandeld wordt.
Mijn advies kijk welke mensen boodschappen ontvreemd en laat het personeel een cursus volgen voor deze klanten die het wel doen,
Dit gebeurde op : 03 /07 /2017 om 14.16.uur
Ik weet dat dat het personeel toestemming voor heeft,maar ik moet het ff kwijt ,ik voelde mij beledigd en ik schaamde mij ,Sorry.
Met vriendelijke groeten Mevr:E .H Bouwens — ten Cate.

Gewenste Oplossing:

Als de juiste klanten worden aan gepakt goed ogen en oren gebruiken en de vaste klanten koesteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door makasser