Klacht: ON maakt fout met aanvraag, maar lost niks op

op 05 juli 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

ik heb ruim 4 weken geleden via ON.nl een alles in 1 pakket aangevraagd. dit zou in gaan op 1 juli.
Op 27 juni heb ik de helpdesk gebeld omdat ik nog geen afspraak gezien had. wat blijkt, er is iets mis gegaan en ze zijn me “vergeten”.
Nu dus geen internet en geen TV.
Ze kunnen niks doen want het ligt bij de netwerkbeheerder, etc, etc.
de verwachte aansluit datum is over 25 dagen.
Er is geen mogelijkheid tot bespoediging van de aanvraag; standaard protocol!
Fouten kunnen gemaakt worden, geen probleem, maar het oplossen van je eigen fouten toont je ware aard.

Ik ben tevreden als:

Ik het idee heb dat iemand zich verantwoordelijk voelt en eventueel een tijdelijke oplossing aanbiedt tot dat de aansluiting weer werkt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 12 juli 2016 om 07:36 geantwoord

We begrijpen dat er inmiddels een tijdelijk oplossing gevonden is voor het probleem met de aansluiting. We hopen dat alle diensten nu naar behoren werken en u gewoon gebruik kunt maken van de diensten op dit adres. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag.

met vriendelijke groet,
Webcare OnsBrabantNet

Alle klachten die gemeld zijn door van der Put