Klacht: on-line inchecken, stoelreservering en comfortklasse.

op 27 juli 2015 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tickets gekocht en extra betaald voor comfortklasse. Online inchecken is hierdoor niet mogelijk, inchecken moet op Schiphol. Na zeer onbevredigend telefoontje, dame kon geen antwoord geven op mijn vraag, begrepen dat we voor het inchecken drie uur van te voren op de luchthaven moeten zijn. ( vliegtuig vertrekt om 4.50u!).
Online inchecken kan alleen als een stoel wordt gekocht, Neem toch aan dat je wanneer je een ticket koopt, je ook een stoel koopt.
Het ‘comfort’ blijkt dus niet zo comfortabel te zijn…

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid zowel bij boeken als door de telefoon. Geen onverwachte acties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arkefly

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arkefly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de heer Van Domselaar