Klacht: omslachtig en niet klantvriendelijk

op 27 juli 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Interpolis besteedt de rechtsbijstandsverzekering uit. Bij schade in het buitenland schakelt die tweede partij een derde partij in, die een vierde inschakelt in FR (Petula Meret van de CED-groep). Deze laatste partij is niet klantvriendelijk, doet niks als je er niet achteraan gaat en maakt uiteindelijk het geld over aan de derde partij i.p.v. aan mij als klant.

Gewenste Oplossing:

Niet over vier schijven een verzekering laten lopen, maar één vast contact bij Interpolis die het voor je regelt, aanspreekpunt is en je op de hoogte houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

2 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door Hetty1955