Klacht: Omruilen koffiezetapparaat

op 21 april 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb op woensdag 19 april mijn tomado koffiezetapparaat ingeruild omdat deze niet meer warm werd en liet geen water door.
Deze was nog geen jaar oud.
Ben naar de blokker gegaan om deze om.te ruilen voor een andere. Maar de tomado die ik had was er niet meer. Dus kreeg ik een telfunkel mee maar daar bleek dat het filterklepje heel.moeilijk open ging.Ben 21 april weer naar de blokker gegaan om.dit te melden dat ik het niet zo makkelijk open kreeg. En ik zelf vind dat niet normaal. In.de winkel werd gezegt dat dit zo hoorde zou wel bij het apparaat horen zeiden ze. Ik heb aangegeven dit niet te willen zo en dat ik daarom.mijn geld wel terug wilde hebben .
Maar verder zag ik daar geen koffiezetapparaat staan voor het zelfde bedrag en.moest ik.maar 10 Euro bij gaan betalen voor een andere. Omdat ze geen geld terug gaven.
ik heb gevraagd waarom.niet. kreeg als antwoord dat als je iets koopt voor dat bedrag en het gaat stuk dan krijg je er een nieuwe voor zo gaat dat maar geen geld terug.
Heb dus een andere maar uitgezocht en betaald.
Maar nu blijkt dat ze het showmodel gewoon heeft ingepakt doordat ze niet in de stelling wilde gaan om alles eruit te halen om.een nieuwe in doos te pakken. Heb wel gezegt dat ik dit niet normaal vind om.zoiets te gaan verkopen.
Als ik dit geweten had dan had ik geen 10 Euro bij betaald op dit showmodel.
Vind zelf dat ik niet netjes behandeld ben in.een filiaal van blokker. En dat je geen geld terug krijgt vind ik ook niet echt normaal.
Maar dacht laat het even weten want ik.ben nu wel.een beetje klaar om.wat bij de blokker te gaan kopen. En helemaal als je het opgedragen word van je kan dan beter een duurdere gaan kopen dan als je die andere niet goed vind.
Ze hadden in principe ook wel een tegoed bon kunnen uit schrijven toch. Maar nee dat deden ze niet. Nu hoop ik. Dat de showmodel koffiezetapparaat wel goed is. Want eigenlijk had ik gehoopt dat ze het geld wel weer terug gaven.
Maar het personeel was daar niet van gediend. En moest maar een nieuwe uitzoeken.
Vind dit een beetje onbeleefd om.zoiets te kunnen zeggen geld terug geven doen we niet als je voor een bepaald bedrag hier koopt besteed je het maar weer. Zo gaat dat hier.
Nou ik.zeg maar zo ondanks het onvriendelijke personeel wat mij heeft geholpen bedankt.
Ben heel ontevreden over hoe het is gegaan vandaag..groeten mw arends

Als ze mij gewoon op een nette en vriendelijke manier konden vertellen waarom ik geen geld terug krijg. Was het een andere verhaal geweest dan hadden ze ook kunnen zeggen als u geen koffie apparaat wilt zou u dan een tegoed bon willen hebben zodat u later terug kunt komen voor iets anders. Dan was het beter geweest dan zoals ze het nu vertelden.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica Arends