Klacht: Omruilen Dyson Cinekid bigball absolute 2

op 05 september 2018 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Deze in mei 2018 gekochte duurste (€ 540,-) Dyson stofzuiger vertoonde regelmatig problemen. Gisteren kwam de reparateur voor de tweede keer langs en gaf aan dat het niet goed terugrollende elektriciteitssnoer een bekend probleem is waar in de fabriek aan gewerkt wordt. Tevens constateerde hij een beperkte zuigkracht op basis waarvan de stofzuiger omgeruild moest worden voor een nieuwe. Na een mail te hebben ontvangen met de procedure (zelf de stofzuiger verpakken en naar een UPS station te brengen) belde ik met de klachtenservice om te vragen hoe lang dit hele verhaal ging duren. De teamleider Jezabel gaf 2 weken aan waarop ik zei: “en ik moet maar 2 weken zonder stofzuiger zitten?”. Ja antwoordde zei, dat zijn de procedures. Jullie hebben een ondeugdelijk product afgeleverd, kunnen jullie (zoals voorheen met een andere reparatie ook gebeurde) geen vervangende stofzuiger leveren? Nee, dat doen we niet. Er viel niet met haar te praten. Dyson gaat er prat op topproducten te produceren maar klaarblijkelijk is dit vooral commercie en helemaal als het om serviceverlening gaat.

Een vervangende stofzuiger of versnelde procedure.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mklomp19