Klacht: Omgang van personeel met elkaar

op 26 april 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag was ik even in de Blokker in de Molenwijk, Amsterdam, en merkte ik dat wat leek op de manager ongelooflijk lelijk omging met een andere winkelbediende. Ik was de enige klant in de winkel op dat moment. De vrouw had iets niet goed verstaan waarop de kale lange man zijn vraag schreeuwend letterlijk naar haar uitspelde. Ik heb nog nooit iemand zo zien omgaan in de winkel met elkaar, dit was zo denigrerend! Vervolgens ging de man verder met het vullen van schappen, duidelijk gefrustreerd, want hij gooide de producten in de schappen. De vrouw had het zichtbaar moeilijk haar emoties te bedwingen en ondanks de onaangename sfeer in de zaak, hielp zij mij heel netjes aan de kassa.

Ik ben tevreden wanneer deze klacht kenmaar gemaakt wordt aan deze specifieke winkel bediende, waarvan ik vermoed dat het eigenlijk de manager is. Zo'n manier van omgang op de vloer (of achter de schermen) is totaal onacceptabel en moet zeker meteen aangepakt worden, zodat met weer prettig kan werken en ik als klant veilig kan winkelen.
Met voorbaat dank.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaya