Klacht: Omgang klant.

op 13 februari 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als eerste heb ik via tele2 een telefoon besteld, echter wegens een aanbieding werd mij geadviseerd deze te cancelen, dit dus gedaan, bij de persoon waarmee ik toen gesproken heb afgesproken dat men mij belt op het moment van bezorging omdat ik ziek in bed lig. Vervolgens is de koerier op tijd en belt aan echter zoals gezegd lig ik ziek in bed en kan ik niet 1-2-3 omlaag. Op het moment dat ik onder kom zie ik de koerier wegrijden waar op ik GELIJK contact op neem met jullie klanten service. Mw aan de telefoon geeft aan om contact op te nemen met de koerier zodat alsnog vandaag mijn pakket bezorgd wordt omdat ik op vakantie ga. Vervolgens hoor ik van niks of niemand meer iets, zelf weer contact opgenomen en zegt een ander persoon dat de koerier een lange route heeft en ik pech heb. Eerst volgende bezorg datum is Donderdag? zelfs de bloemist aan de andere kant van het land kan op basis van 1 dag leveren, dit in combinatie met dat tussen het bestellen van de telefoon en de 1e leverdatum ook al 5 werkdagen zat. De gast aan de telefoon zegt ook dat nergens zichtbaar is dat ik heb afgesproken dat men mij belt i.v.m ziekte in bed. Ik vind het oprecht slechte service dat 1. jullie niks noteren 2. jullie afspraken niet na komen 3. jullie niet 10 minuten kunnen terug rijden aangezien de fout niet aan mijn kant ligt omdat de situatie b.v.b duidelijk was 4. ik “pech” heb en maar tot donderdag moet wachten. Bij PostNL is het geen probleem om later terug te komen óf om de dag erna te leveren. Ik zal dit ook in gedachten houden bij volgende leveringen privé & zakelijk waarbij ik de keuze heb uit koeriersbedrijven want deze service is tien keer niks.

Gewenste Oplossing:

- Afspraken nakomen.
- Koper niet de dupe laten zijn van jullie interne miscommunicaties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 februari 2018 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor de late reactie terug. Ik heb uw order gegevens erbij gezocht en ik zie inderdaad dat uw pakket op 13-02-2018 helaas niet geleverd kon worden.Uiteraard is ons streven dat indien mogelijk we een pakket alsnog leveren. We gaan uw feedback bij desbetreffende afdeling neerleggen.

Ik zie dat uw order op 15-02-2018 wel succesvol geleverd is. Hopelijk is deze levering wel goed verlopen.

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Senne123