Klacht: Omdat ik Pabo het meest schandalige bedrijf ooit vindt!

op 07 juli 2015 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Als eerste wil ik zeggen mijn probleem is opgelost maar zeker niet door pabo. Mijn verhaal gaat als volgt.

5 jaar geleden ( ik was 16 jaar ) werd ik gebeld door een telefoniste van Pabo. Omdat ik al zolang klant was, dat ik een verassingspakket kreeg ter waarde van 80,- exclusief 5,- verzendkosten. En omdat ik dus op dat moment werkloos was maar het wel een goedkope deal vond. Herhaalde ik dus haar aanbod en ze zei dat dat zo was. U kunt natuurlijk begrijpen dat als ik werkloos bent geen 85,- voor iets stomzinnigs gaat uitgeven. Maar vond 5,- wel een leuke deal en ging akkoord.

Al snel had ik het pakket dus daar lag het niet aan. Wel wil ik erbij zeggen voor de normale prijs van 85,- echt een flut pakket maar ach. Maar toch aan de zijkant van de doos een factuur met 85,-. Ik had zoiets van nja het zal wel goed zijn dus betaalde die 5,- en gooide het factuur weg.

2 weken later word ik gebeld met de vraag waar de resterende 80,- blijft. Ik schrok en legde de situatie uit. Waarop ze antwoorde, dat ze die klacht al vaker hadden gehoord maar dat die telefoniste niet goed hadden geluisterd en dat had in plaats van gratis een aanbieding moest zijn ofzo. Omdat ik vindt dat dit niet mijn fout was en hier niks aan kon doen moest ik alsnog die 80,- betalen. Wat ik dus absoluut niet en ook nooit gaat doen.

om het verder kort samen te vatten. Ik heb 2 jaar lang wekelijks aan de telefoon gezeten met Pabo en wat een stel onbeschoftte vrekken zeg bah. Paar keer opgehangen. Oppeens geld van mijn rekening afhalen ( zorgtoeslag ) . Ik wou zelfs hiermee naar de politie gaan en vroeg of ik mijn gesprek mocht hebben, nou mooi niet hé. Mijn stem staat erop! Echt belachelijk!! Uiteindelijk Moest ik contact opnemen met een incassobureau en mensen serieus. 1 telefoontje en mijn schuld werd kwijt gescholden. Hiermee wil ik dus zeggen pas echt op met die gekke fratsen van Pabo. Ze zijn niet netjes. Bedriegen je. Echt ze hebben nog nooit van klantenSERVICE gehoord!

Als mensen hiermee gewaarschuwd bent wat voor pokke bedrijf jullie zijn

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Pabo

5 jaren geleden - We hebben na plaatsing van deze klacht gelijk contact gezocht met de auteur, helaas is het telefoonnummer niet in gebruik.Via mail is vriendelijk verzocht om de juiste contactgegevens te verstrekken.Online Service Team Pabo, Marc

Bericht van Pabo

5 jaren geleden - We hebben opnieuw verzocht de juiste contactgegevens aan ons door te geven.Online Service Team Pabo, Marc

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Pabo

5 jaren geleden - ondanks eerdere verzoeken om de juiste contactgegevens aan te leveren wordt er niet op ons verzoek gereageerd.De inhoud van de klacht en onze gegevens komen niet overeen. We hebben helaas niet de mogelijkheid om dit met de auteur van de klacht te bespreken.Om die reden sluiten we hierbij de klacht af.Online Service Team Marc

Pabo

Heeft op 23 juli 2015 om 10:10 geantwoord

Klant is meermaals benaderd om de correcte contactgegevens door te geven. We hadden graag de inhoud van de klacht besproken, dit is helaas nu niet mogelijk en daarom is de klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Xena1994