Klacht: Omboeken kaarten

op 09 oktober 2017 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb regelmatig evenementen van jullie bezocht (concerten, musicals).
Enige tijd geleden heb ik 3 kaarten bij jullie besteld voor de musical Lion King voor 17 oktober a.s.., rij 5, stoel 16, 18 en 20.
Dit betroffen kaarten voor mijzelf, mijn echtgenoot en kleinkind.
Afgelopen week is mijn vader overleden.
Mijn moeder mist een been.
Ik wil haar niet alleen laten op de 17e oktober en wilde haar verrassen door haar mee te nemen naar de voorstelling.
Gisteren heb ik contact gehad met het verzoek om één van de reeds bestelde kaarten om te laten boeken naar een begeleidingsplaats en een kaartje voor mijn moeder te bestellen.

Dit is dus NIET gelukt. Ik kon het reeds bestelde en betaalde kaartje niet laten omboeken. Dan zou er immers een lege plaats ontstaan.
Het enige wat kon was twee nieuwe kaartjes te bestellen: een voor mijn moeder in rolstoel en een voor mijzelf als begeleider.

Ik kan begrijpen dat omboeken niet zomaar kan, maar kan niet begrijpen dat er – in deze trieste omstandigheden geen uitzondering gemaakt kan worden.

Maar ja, waar het omdraait zijn natuurlijk de centen: nu is er ook een lege stoel, maar hievoor is betaald.

Terugbetaling van het kaartje van de vrijgekomen plaats in rij 5 stoel 16

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerthy