Klacht: Om boeken

op 18 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

We hebben een weekend geboekt voor 27 maart. Ivm corona willen we het Om boeken. Alle weekenden dit jaar zijn echter 2x zo duur. We moeten dan 300 euro bijbetalen! Geld terug mag ook niet. ze bieden ook geen compensatie voor het feit dat het zwembad en alle andere faciliteiten gesloten zijn in het weekend dat wij hebben geboekt. Schandalig!

Geld terug van boeking
Of een ander weekend vanaf september voor dezelfde prijs als nu.

Bericht van Landal GreenParks

6 maanden geleden - Geachte heer Reintjes,Hartelijk dank voor uw bericht.Het spijt mij dat onze coulance regeling om om te boeken naar een andere periode binnen 2020 toch tot teleurstelling heeft geleid. De gehele situatie is voor iedereen, ook voor ons als organisatie, een overmachtssituatie.Vanaf heden is het ook mogelijk om binnen 28 dagen voor vertrek de boeking te wijzigen. Deze voorwaarde hebben wij ingesteld vanwege het corona virus. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra.Ondanks dat wij onze voorwaarden versoepelt hebben vind ik het jammer dat u zich hierin niet kunt vinden. Echter dit beleid kunnen wij niet aanpassen.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Landal GreenParks

Bericht van Landal GreenParks

6 maanden geleden - Ik gebruikte helaas de verkeerde naam, ik bedoel natuurlijk: Geachte mevrouw Van Weert.

Reactie van de melder van de klacht Caro2020

6 maanden geleden - Hallo,Ik begrijp dat dit bijzondere tijden zijn. Wat ik niet eerlijk vind is dat ik niet kan om boeken voor dezelfde prijs. Zelfs niet ergens in het laagseizoen in november of zo. Dat is echt niet oké.

Alle klachten die gemeld zijn door Caro2020