Klacht: Object geretoureerd; betaalde som niet terug ontvangen.

op 01 mei 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie volgende kader.

Gewenste Oplossing:

Als ik betaalde som terug ontvang.
Royal Leerdam Cristals, Antwoortnummer 1, 4140 VB Leerdam
L.S.
4 april j.l. Heb ik via uw webshop een kleine madonna gerkocht en ontvangen.
Deze is gaaf aangekomen, doch deze kan zelf niet stevig staan en gaat wankelen.
De kans dat deze valt en defect raakt is groot.
Omdat ik deze niet in mijn interieur kan plaatsen en daarom niet aan de verwachting voldoet zend ik deze retour.
Klant:787610 / Order: 38557748 / Contactpersoon:F. Schaaij
Met vriendelijke groet BHP Lamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 mei 2017 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van docdata payments

3 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door 1953Euro