Klacht: Obeschoft gedrag, en een enorme slechte service! Nog nooit zoiets meegemaakt!

op 06 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerste dag op het laatste moment afspraak gecanceld met een manco< geen idee, maar dat was de reden. Tweede dag uur te laat, staan aan de deur, en weigeren de wasmachine over de drempel te tillen! Dit terwijl ik voor de volle service heb betaald! Dat houdt in oude mee, en nieuwe op de plek installeren. Onbeschofte behandeling, en de eis dat ik de wasmachine moet weigeren, etcetcetc.. Met de ‘bazin’ gesproken, een Helma of Helga, die was werkelijk nog botter! Geen enkele medewerking, alleen maar defensief gedrag, en continu de boel omdraaien! Heb zelden zo’n onbeschofte benadering gehad! Nooit meer!!!

Niet

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:06 geantwoord

Geachte mevrouw Britstra,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: https://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic