Klacht: Olvarit 8 maanden granen

LaraMaassen op 18 maart 2023 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedemorgen,

Sinds korte tijd zijn wij begonnen met een bordje pap als ontbijt. We zijn gestart met Olvarit 8 maanden volkoren granen. Vanmorgen zat ik het etiket te lezen en ik schrok daar best wel van. In deze granen zit 5% honing! Ik ben geen deskundige maar een baby mag toch zeker geen honing hebben. Hierdoor zijn de voedingswaarden ruim 5 gram suiker per 100 gram. Ik vind dit enorm veel.

Een bekende supermarkt heeft een vergelijkbaar huismerk product in haar assortiment. Hierin zit geen honing of suiker in het product en voedingswaarden zijn dus ook beter.

Ik schrik van het feit dat er honing in deze granen is verwerkt en ik zal product nooit meer kopen.

Lara

Ik zou graag mijn geld terug krijgen, want dit ik wil ik mijn baby niet meer geven.

Een andere oplossing: als Olvarit granen in het assortiment heeft zonder honing en suiker, wil ik die graag alsnog proberen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 18 maart 2023 om 17:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LaraMaassen