Klacht: Nummer veranderen

op 26 mei 2020 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Prepaid omgezet in een abonnement met nummer behoud. Dat bleek moeilijk voor KPN. Inmiddels is mijn nummer meermaals spontaan veranderd. Uitermate vervelend! Niemand kan je meer bereiken. Uren aan de telefoon gezeten met KPN. Zonde van mijn tijd. En nog steeds heb ik mijn oude nummer niet. Wat en slechte service.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn oude nummer terug heb, en een vergoeding voor de verloren tijd en ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten888