Klacht: Nul service, klantgerichtheid of tegemoetkoming

op 13 oktober 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben tijdens de aanschaf, het plaatsen en nadien problemen gehad met Mandemakers. En steeds moet je weer contact opnemen met de klantenservice die niet luisteren, nooit beloven wat ze doen, niet terugbellen of afspraken nakomen. Na een kleine twee jaar is de ophanging van de vaatwasser kapot. Het duurt maar liefst drie weken voor de monteur langs kan komen. Je kunt geen voorkeurstijd opgeven en bent gedwongen om een hele dag vrij te nemen. De dag van tevoren belden we en toen meldde Mandemakers dat ze tussen 12-18u zouden komen. Op de dag zelf belden we om 12u hoe laat t zou worden: men zei 17u of later. Om 15.30u belt de monteur dat hij er over een kwartier zou zijn. Maar we hadden al aangegeven dat we voor 17u niet thuis waren. En men zou een half uur van tevoren bellen, niet een kwartier.
De monteur wilde niet wachten, zou het doorgeven aan planning en we zouden worden terug gebeld. Maar weer niks. De volgende dag zelf gebeld. De klus zou opnieuw worden ingepland. Dus wéér twee weken wachten en wéér een hele dag vrij moeten nemen. We gaven aan het er niet mee eens te zijn. En we zouden dus worden terug gebeld. Maar nee hoor. Het kan niemand bij MandemKers ook maar iets schelen en ze hangen gewoon op! Schandalig zoals ze met hun klanten omgaan. Als het geld voor de keuken eenmaal binnen is, word je als grof vuil behandeld.

Monteur binnen een week aan huis, begin of einde van de dag in te plannen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

1 maand geleden - Beste meneer van Esch, Wat jammer dat de geboden service niet aan uw verwachtingen voldoet, excuses hiervoor. Omdat klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staat bij Mandemakers Keukens ga ik uw melding bespreken met de eindverantwoordelijke van onze service afdeling. Ik zorg ervoor dat u uiterlijk maandag een terugkoppeling ontvangt. Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door AdvanEsch