Mijn Klacht:
Ik ben vandaag naar Nuhr Reizen locatie Amsterdam west gegaan, met de reden dat mijn ticket was gewijzigd zonder enige overleg. Ik ben genoodzaakt om mij aan mijn vakantieperiode te houden die door mijn leidinggevende is goedgekeurd. Ik krijg een datum toegewezen waar ik totaal niet akkoord mee ben gegaan, dit heeft voor mij een nadelige invloed op mijn werk. Ik wil voortaan in de toekomst nooit meer boeken bij Nuhr reizen, personeel staat je niet netjes te woord. Klachten en opmerkingen van klanten worden niet serieus genomen en er zijn totaal geen alternatieven aangeboden. Op kantoor van Amsterdam west lijkt eerder op een open markt, dat een erkend Nederlands reisbureau.
Gewenste Oplossing:
Ik ben nergens tevreden over, zolang er geen professioneel gedrag wordt vertoont door de medewerkers kan de zaak net zo goed sluiten. Het bovenstaande is al beschreven als negatief, dus kan niks positief over Nuhr reizen melden.
