Klacht: Nti is geen goede studiebegeleiding!!!!!!

op 19 juli 2012 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb per 25 juni 2012 de opleiding loonadministratie aangevraagd bij het NTI kreeg netjes mijn pakket thuis niets aan de hand echter dit was niet wat ik verwacht had en binnen 7 dagen mag de opleiding retour ik stuur naar klantenservice een mail met de vraag dat ik de opleiding niets vind en graag retour wilde sturen kreeg automatisch antwoord terug dat binnen 48uur contact werd opgenomen mooi dacht ik ben ik op tijd om het te regelen want ik had hem pas 3 dagen thuis.
na 48uur nog geen reactie ik weer een mail gestuurd met vervolgens nog twee mails erachteraan ik dacht nu moet het zeker lukken dus niet na twee weken heb ik toch gebeld en ik was te laat de opleiding mocht niet terug gestuurd worden en ik vroeg aan die mevrouw wat me ook nogeens kortaf behandelde wat ik nu moest doen want ik ga niet iets doen wat me niet bevalt ja ik moch een andere uitkiezen maar wel schriftelijk dus niet via haar, dat deed ik dan ook en koos voor de opleiding gezonde voeding die kreeg ik twee weken later thuis en weer problemen ik had al inschrijf geld betaald die moesten nu weer betaald worden en de opleiding was totaal niet kompleet er ontbraken hoofdstukken en bladen tussendoor en alles was door elkaar dat moest ikzelf uitzoeken allemaal en op de verzendlijst staat netjes aangekruist dat het wel kompleet was, ik heb nu weer een mail gestuurd met de vraag voor de ontbrekende stukken en als dit niet spoeding word opgelost betaal ik hier niet voor krijgen ze het retor terug!!!!!! NTI is waardeloos en klantenservice is kortaf tegen klanten voor mij geen nti meer heb een cursus een paar jaar gelden gedaan bij LOi en dik tevreden hierover!!!!!!!!!

mijn geld terug en niet aan nti gebonden zijn dus alles ongedaan maken!!!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 23 juli 2012 om 10:49 geantwoord

Beste student,
De oplossing is aan u in een eerder stadium al gegeven. U hebt in mei ingeschreven voor een opleiding, u hebt na ruim 3 weken aangegeven het materiaal terug te willen sturen, maar dat was toen niet meer mogelijk, die termijn van de WVA was royaal verstreken. Na contact met u is heeft het NTI u uit coulance aangeboden een door u gewenste ruiling naar een andere opleiding te accepteren en uit te voeren. De inschrijving is uitgevoerd met behoud van alle eerder aan u toegekende kortingen.
Betaling van deze opleiding is uiteraard wel verplicht.
Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dit graag.

Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Alle klachten die gemeld zijn door hunnakwek