Klacht: NTI geen studiebegeleiding

op 22 februari 2015 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

23 Januari jl. ben ik bij het NTI gestart met de cursus websites maken en webteksten schrijven. Deze cursus biedt echter totaal geen begeleiding. Op 4 februari stuur ik een mail met een vraag en krijg een “afwezigheidsmelding ivm vakantie”. Ok, dat kan gebeuren. Op 8 februari krijg ik antwoord op mijn vraag. Echter, probleem niet opgelost dus nog een mail gestuurd met een vraag op 11 februari. Antwoord komt op 17 februari nadat ik cursusmentoraat heb gebeld, omdat ik geen reactie kreeg van docent. Daar kreeg ik te horen dat ik mijn vragen via forum moest stellen en niet per mail, dan konden mede-studenten reageren alsmede docent. Ik wil niet begeleid worden door mede-studenten maar door de docent, was mijn reactie. Afijn hierop kreeg ik een mail dat de docent op vakantie was en men niet kon zeggen voor hoe lang. Tot mijn verbazing krijg ik een uur na mijn telefoontje toch antwoord van de docent, die dus niet op vakantie was blijkbaar.
Afijn, vraag nog steeds niet duidelijk beantwoord en ik besluit uit wanhoop mijn vraag op het forum te zetten op 18 februari. Tot op heden nog geen reactie van docent.
Men reageert niet en als men reageert lost het niets op, geen begeleiding dus je mag het mooi zelf uitzoeken.

Met deze cursus wil ik per omgaande stoppen, dit is niet haalbaar en antwoorden op vragen zijn zeer onduidelijk. Een cursus zonder begeleiding wens ik niet voor te betalen..

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:29 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door alies12