Klacht: NTI, Discriminatie, Fraude, en bedrog, HBO RECHTEN NTI

op 06 mei 2014 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

De volgende foute zijn er opgetreden:

– Examenkosten worden herhaaldelijk van rekening afgeboekt zonder toezegging en akkoord (Fraude)

– Incasso bureau’s worden ingeschakeld, met dus een verkeerd factuur. (Bedrog, Fraude)

– Door dit 4 maanden geen studie nu.

– Ik wordt gediscrimineerd aan de telefoon, doordat ik niet wordt doorverbonden (Discriminatie)

Bericht van

3 jaren geleden - Geachte heer Bathi, U hebt twee identieke klachten ingediend, waarbij bij de laatste klacht ook een pagina van onze website toegevoegd is. De eerste klacht was door mij in behandeling genomen maar wellicht is het duidelijker als ik via de tweede klacht mijn antwoord weergeef. Om privacy redenen kiest NTI ervoor op deze plaats geen melding te maken van de exacte situatie en gevolgen, er is aan u per email en per post een besluit gemaild. Ik wil op deze plaats volstaan met u wijzen op de door u geplaatste tekst, waarbij gemeld wordt dat een student het betaalde bedrag voor een toelatingstoets terug krijgt indien binnen twee weken na de uitslag van de toets ingeschreven wordt voor een volledige opleiding. Dit impliceert dat een toets altijd eerst betaald moet worden, en dat is in uw situatie niet gebeurd. Bij aanmelding voor een 21+ en/of toelatingstoets kan uitsluitend gekozen worden voor automatische incasso. Ook hecht ik eraan u te verzekeren dat discriminatie op geen enkel moment aan de orde is geweest! Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:19 geantwoord

Geachte heer Bathi,

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Alle klachten die gemeld zijn door zakariab