Klacht: Nti

op 20 januari 2015 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Nti een opleiding gestart in juni, daar is mij verteld dat ik een tablet zou ontvangen. Na gesproken te hebben met een medewerker, heeft ze mij geforceerd om de verlengde retourperiode aan te vragen zonder te vermelden dat die actie op de tablet vervalt.

Ik vind mezelf in de maling genomen door deze medewerker, doordat ze mij heeft misleid door de retourperiode aan te vragen zonder de gevolgen hiervan te benoemen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn tablet kan ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! ^PV

Alle klachten die gemeld zijn door Apski87