Klacht: NS kaartje ongeldig?

Op 10 maart heb ik via vakantieveilingen 2 treinkaartjes gekocht. Deze zou ik gebruiken op 12 maart en 23 maart. Rond deze periode heeft de overheid een lockdown ingesteld en was het dringende verzoek om niet met OV te reizen. De bijeenkomsten waar ik naar toe zou gaan waren ook afgelast. Nu wordt ik van het kasje naar de muur gestuurd. Vakantieveilingen zegt dat ik bij NS moet zijn en NS zegt dat ik bij vakantieveilingen moet zijn. Vakantieveilingen komt met een oplossing. Deze is dat ik €5,- korting krijg op mijn eerst volgende bestelling bij hun. Net als NS en iedereen in Nederland, kan ik niks doen aan het feit dat we massaal in lockdown zaten.

Ik wil mijn geld terug of dat de treinkaartjes tot eind van dit jaar geldig zijn en ik er alsnog gebruik van kan maken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 mei 2020 om 16:24 geantwoord

Hi ikklaagnietikconstateer,

Wat een vervelend dat je het gevoel hebt van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Binnen een week kun je het volledige bedrag terug verwachten.

Nog een mooi weekend gewenst!

Groetjes,

Wim

Alle klachten die gemeld zijn door ikklaagnietikconstateer